WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.samanyoluhaber.com/h_4067...kileyecek.html

bu haberde okudum. Yalnız olamaz bence o kadar. Benim YGS puanım iyiydi biraz ona güveniyordum. 27 olursa oran puanım 45 puan düşücek, LYS bilgim de çok iç açıcı değil
Kesin birşey yok hocam..Ama şurası kesin,%40'ta kalmayacagı.ama sınır % 40 üzerine çıkmayacak.başkanı diyor.