MediaSmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
% 60 olur mu ? okadar kolay sorularla hocam & 60 olmaz kesinlikle lys dediğin gibi önemli 4 senelikleri düşünüyorsan
http://www.samanyoluhaber.com/h_4067...kileyecek.html

bu haberde okudum. Yalnız olamaz bence o kadar. Benim YGS puanım iyiydi biraz ona güveniyordum. 27 olursa oran puanım 45 puan düşücek, LYS bilgim de çok iç açıcı değil