• 02-06-2010, 10:40:22
    #1
    Arkadaşlar ablam amerikaya gidiyor şimdi biraz araştırdık banada gel diyor orada meslek edinme çok kolay bende dedim nasıl oluyor sordum soruşturdum gerçekten öyle.Burada sınıfta kalan bir çocuk orada meslek edinebilir ve orada parayı verip bölüme giriyormuşsun birazda konu zorluklarını araştırdım 8. sınıf matematik sorularını buldum çarpma işlemiydi böyle birşey olur mu biz 8.sınıfta neler yapıyorduk bu eğitimden şikayetçi değilim bizim için heyecanlı oluyor
    Herneyse hocalarla konuştum hocalarda benle aynı fikirde meb mail gönderin diyor mail gönderdim cevap gelmedi hala
  • 02-06-2010, 11:34:14
    #2
    Bizim Ülkemiz Böyle
    İlla ki Einstein yapmaya çalışıyorlar bizi ..
    Meb'e Yollarsak Ne Fark Edecek
    Biz Kendi Yolumuza Bakalım,Diğer Ülkelere Bakarsak Kafamızı Duvarlara vurmaya devam ederiz..
  • 02-06-2010, 11:37:14
    #3
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ablam amerikaya gidiyor şimdi biraz araştırdık banada gel diyor orada meslek edinme çok kolay bende dedim nasıl oluyor sordum soruşturdum gerçekten öyle.Burada sınıfta kalan bir çocuk orada meslek edinebilir ve orada parayı verip bölüme giriyormuşsun birazda konu zorluklarını araştırdım 8. sınıf matematik sorularını buldum çarpma işlemiydi böyle birşey olur mu biz 8.sınıfta neler yapıyorduk bu eğitimden şikayetçi değilim bizim için heyecanlı oluyor
    Herneyse hocalarla konuştum hocalarda benle aynı fikirde meb mail gönderin diyor mail gönderdim cevap gelmedi hala
    yahu son günlerde off-topic de her 3 konudan biri senin hepside oklda kvga yaptım, en son ne zaman not verilcek, geçebilirmiyim , teşekkür alabilirmym gibi şeylerden oluşuyo Hepsini tek başlkta toplasan

    Vbulletinmaster ve okul diye
  • 02-06-2010, 11:51:06
    #4
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ablam amerikaya gidiyor şimdi biraz araştırdık banada gel diyor orada meslek edinme çok kolay bende dedim nasıl oluyor sordum soruşturdum gerçekten öyle.Burada sınıfta kalan bir çocuk orada meslek edinebilir ve orada parayı verip bölüme giriyormuşsun birazda konu zorluklarını araştırdım 8. sınıf matematik sorularını buldum çarpma işlemiydi böyle birşey olur mu biz 8.sınıfta neler yapıyorduk bu eğitimden şikayetçi değilim bizim için heyecanlı oluyor
    Herneyse hocalarla konuştum hocalarda benle aynı fikirde meb mail gönderin diyor mail gönderdim cevap gelmedi hala
    ona bakarsan orada sınıfta kalan çocuk kolayca meslek edinebiliyor diyorsun , burada üniversite mezunları iş bulamıyor. . .

    Sonuçta başbakının bir lafı var : "Her üniversite mezunu iş bulacak diye bir şey yok".Şimdi sen böle düşünen bir başbakanın kabinesindeki milli eğitim bakanına istediğin maili at.Cevap bile gelmez.
  • 02-06-2010, 15:07:17
    #5
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu son günlerde off-topic de her 3 konudan biri senin hepside oklda kvga yaptım, en son ne zaman not verilcek, geçebilirmiyim , teşekkür alabilirmym gibi şeylerden oluşuyo Hepsini tek başlkta toplasan

    Vbulletinmaster ve okul diye
    Tesüf ederim
  • 02-06-2010, 15:23:54
    #6
    Buranın eğitim forumu olmadığının farkındasın sanırım?