Arkadaşlar ablam amerikaya gidiyor şimdi biraz araştırdık banada gel diyor orada meslek edinme çok kolay bende dedim nasıl oluyor sordum soruşturdum gerçekten öyle.Burada sınıfta kalan bir çocuk orada meslek edinebilir ve orada parayı verip bölüme giriyormuşsun birazda konu zorluklarını araştırdım 8. sınıf matematik sorularını buldum çarpma işlemiydi böyle birşey olur mu biz 8.sınıfta neler yapıyorduk bu eğitimden şikayetçi değilim bizim için heyecanlı oluyor
Herneyse hocalarla konuştum hocalarda benle aynı fikirde meb mail gönderin diyor mail gönderdim cevap gelmedi hala