Arkadaşlar ablam amerikaya gidiyor şimdi biraz araştırdık banada gel diyor orada meslek edinme çok kolay bende dedim nasıl oluyor sordum soruşturdum gerçekten öyle.Burada sınıfta kalan bir çocuk orada meslek edinebilir ve orada parayı verip bölüme giriyormuşsun birazda konu zorluklarını araştırdım 8. sınıf matematik sorularını buldum çarpma işlemiydi böyle birşey olur mu biz 8.sınıfta neler yapıyorduk

bu eğitimden şikayetçi değilim bizim için heyecanlı oluyor

Herneyse hocalarla konuştum hocalarda benle aynı fikirde meb mail gönderin diyor mail gönderdim cevap gelmedi hala
yahu son günlerde off-topic de her 3 konudan biri senin hepside oklda kvga yaptım, en son ne zaman not verilcek, geçebilirmiyim , teşekkür alabilirmym gibi şeylerden oluşuyo

Hepsini tek başlkta toplasan
Vbulletinmaster ve okul diye