Arkadaşlar ablam amerikaya gidiyor şimdi biraz araştırdık banada gel diyor orada meslek edinme çok kolay bende dedim nasıl oluyor sordum soruşturdum gerçekten öyle.Burada sınıfta kalan bir çocuk orada meslek edinebilir ve orada parayı verip bölüme giriyormuşsun birazda konu zorluklarını araştırdım 8. sınıf matematik sorularını buldum çarpma işlemiydi böyle birşey olur mu biz 8.sınıfta neler yapıyorduk

bu eğitimden şikayetçi değilim bizim için heyecanlı oluyor

Herneyse hocalarla konuştum hocalarda benle aynı fikirde meb mail gönderin diyor mail gönderdim cevap gelmedi hala
ona bakarsan orada sınıfta kalan çocuk kolayca meslek edinebiliyor diyorsun , burada üniversite mezunları iş bulamıyor. . .
Sonuçta başbakının bir lafı var : "Her üniversite mezunu iş bulacak diye bir şey yok".Şimdi sen böle düşünen bir başbakanın kabinesindeki milli eğitim bakanına istediğin maili at.Cevap bile gelmez.