bir kere din dersinin adı yanlış. Din kültürü ve ahlak bilgisi diyorsun ama müslümanlık içerikli bilgiler veriyorsun. Bence bu ders kaldırılmamalı, ama sadece müslümanlıktan değil tüm dünya dinleri hakkında geniş bilgiler verilmeli. Hem böylece dersi dinleyen öğrencilerin de kültürü artmış olur.
Öğrencilerin derse ilgilisi çekilir ve genel kültürleri genişlemiş olur.
Sadece müslümanlıktan bilgi verilirse insan "kendi dini mi bilmiyor muyum" deyip derse ilgi göstermiyor.
+1905
Bir kere din dersinin adı yanlış. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi diyorsun ama müslümanlık içerikli bilgiler veriyorsun. Bence bu ders kaldırılmamalı, ama sadece müslümanlıktan değil tüm dünya dinleri hakkında geniş bilgiler verilmeli. Hem böylece dersi dinleyen öğrencilerin de kültürü artmış olur.
Bu ülkenin dini Müslümanlık ise Din Kültürü dersindede Müslümanlık yoğunlukta olan bir müfredatın işlenmesi doğal.Ayrıca kardeşim yada başkaları neden başka dinler hakkında geniş bilgiler edinsin ki? ne gerek var buna? Haftada verdikleri 2 saat Din kültürü dersi bırakta ondada insanlar kendi dinlerini öğrensinler.
Din eğitimi gerçekten çok önemlidir. Ama bir o kadarda hassastır. Bu yüzden din eğitmi verecek olan kişinin yüksek eğitim alması gerekir. Sadece din konusunda değil tüm ilimlerde. Şuan vatandaşlarımıza devlet olarak din eğitimini doğru dürüst verebilseydik ne dağa çıkacak nede Allah'tan korkmadan aylak aylak dolaşacak kimse kalmazdı.
Din dersinin müfredatı çok yanlış.Tamam bu ülkenin %40'ı müslümandır(daha düşük bu hemen atlamayın %98 diye).Din dersinde İslam ağırlıklı işlemen normaldir ancak sadece Sunni mezhebini işlemekte neyin nesidir anlayamadım.Müfredatta ciddi değişiklikler yapılmalı.
Din dersinin müfredatı çok yanlış.Tamam bu ülkenin %40'ı müslümandır(daha düşük bu hemen atlamayın %98 diye).Din dersinde İslam ağırlıklı işlemen normaldir ancak sadece Sunni mezhebini işlemekte neyin nesidir anlayamadım.Müfredatta ciddi değişiklikler yapılmalı.
Okuldaki din kültürü öğretmenlerini hep sevmişimdir Genelde bilgili, kafa dengi insanlardı ve muhabbetlerimiz çok iyiydi. Bence son derece doğru ve gerekli ders
Konudaki 1-2 kişiyle atışma gereği bile duymuyorum zaten.
Bu ülkenin dini Müslümanlık ise Din Kültürü dersindede Müslümanlık yoğunlukta olan bir müfredatın işlenmesi doğal.Ayrıca kardeşim yada başkaları neden başka dinler hakkında geniş bilgiler edinsin ki? ne gerek var buna? Haftada verdikleri 2 saat Din kültürü dersi bırakta ondada insanlar kendi dinlerini öğrensinler.
Her öğrencinin dini müslüman olmak zorunda değil ki. Ayrıca bu ülkenin dini müslüman değil, halk müslüman. Çoğunluk evet müslüman ama müslüman olmayan %50'liği veya her ne kadarsa ,unutmamak gerekiyor. Eğer diğer dinler hakkında neden geniş bilgiler edinilmesin diyorsanız bırakın da çocuklar biraz bilgilensin. O zaman herkes ben Türküm diyip diğer ülkeler hakkında hiçbir bilgisi olmasın İngiltere'nin nerede olduğunu harita üzerinde gösteremeyecek seviyede olsun.
Her öğrencinin dini müslüman olmak zorunda değil ki. Ayrıca bu ülkenin dini müslüman değil, halk müslüman. Çoğunluk evet müslüman ama müslüman olmayan %50'liği veya her ne kadarsa ,unutmamak gerekiyor. Eğer diğer dinler hakkında neden geniş bilgiler edinilmesin diyorsanız bırakın da çocuklar biraz bilgilensin. O zaman herkes ben Türküm diyip diğer ülkeler hakkında hiçbir bilgisi olmasın İngiltere'nin nerede olduğunu harita üzerinde gösteremeyecek seviyede olsun.