Din dersinin müfredatı çok yanlış.Tamam bu ülkenin %40'ı müslümandır(daha düşük bu hemen atlamayın %98 diye).Din dersinde İslam ağırlıklı işlemen normaldir ancak sadece Sunni mezhebini işlemekte neyin nesidir anlayamadım.Müfredatta ciddi değişiklikler yapılmalı.