Okuldaki din kültürü öğretmenlerini hep sevmişimdir Genelde bilgili, kafa dengi insanlardı ve muhabbetlerimiz çok iyiydi. Bence son derece doğru ve gerekli ders

Konudaki 1-2 kişiyle atışma gereği bile duymuyorum zaten.