Bir kere din dersinin adı yanlış. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi diyorsun ama müslümanlık içerikli bilgiler veriyorsun. Bence bu ders kaldırılmamalı, ama sadece müslümanlıktan değil tüm dünya dinleri hakkında geniş bilgiler verilmeli. Hem böylece dersi dinleyen öğrencilerin de kültürü artmış olur.
Bu ülkenin dini Müslümanlık ise Din Kültürü dersindede Müslümanlık yoğunlukta olan bir müfredatın işlenmesi doğal.Ayrıca kardeşim yada başkaları neden başka dinler hakkında geniş bilgiler edinsin ki? ne gerek var buna? Haftada verdikleri 2 saat Din kültürü dersi bırakta ondada insanlar kendi dinlerini öğrensinler.