• 09-05-2010, 11:15:39
    #28
    acıkcası rektorlugun konseri engelleyecegini düşünmüyorum konser haberi hala duruyor ayın 24 unde gelip gelmeyecegini gorecegiz.

    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak bu yorum olmamış Duman izinsiz gösteri yapacak ha ? İstanbul'da hergün konser verse 5 6 binin altına hiçbir zaman düşmez duman
    Konyaya gelirsede 6 bin kişinin uzerinde olacagına eminim şebnem konseri 2 gun içinde oldu bitti kampus dışında duyuru yapılmadıgı halde 5-10 bin kişi rahat vardı.
  • 09-05-2010, 11:15:41
    #29
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak bu yorum olmamış Duman izinsiz gösteri yapacak ha ? İstanbul'da hergün konser verse 5 6 binin altına hiçbir zaman düşmez duman
    Bu adam öyle abi, biz istiyoruz gelmiyor. istenmediği yere gidiyor, hem de korsan gösteri düzenliyor
  • 09-05-2010, 11:17:53
    #30
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam öyle abi, biz istiyoruz gelmiyor. istenmediği yere gidiyor, hem de korsan gösteri düzenliyor
    ya bizde istyoruz gelmesini ama istemeyenlerde var sanırım medyada o kadar haber çıktıgına gore.
  • 09-05-2010, 11:31:17
    #31
    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bizde istyoruz gelmesini ama istemeyenlerde var sanırım medyada o kadar haber çıktıgına gore.
    bence şarkıdan değil. duman içip gelir de türbelere bi laf der diye korkuyorlar
  • 09-05-2010, 11:33:49
    #32
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence şarkıdan değil. duman içip gelir de türbelere bi laf der diye korkuyorlar
    duman her zaman içiyior zaten
    ya duman konyaya her sene geliyor bekleyelim gorelim ayın 24 unde ne olacak
    gelirse giderim ben
  • 09-05-2010, 20:04:36
    #33
    Duman süperdir ya, duman istenmezmi. Keşke bizim üniversiteye de gelse ...
  • 09-05-2010, 20:17:43
    #34
    bzim üniverstye gelcek bakalm.