acıkcası rektorlugun konseri engelleyecegini düşünmüyorum konser haberi hala duruyor ayın 24 unde gelip gelmeyecegini gorecegiz.

Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak bu yorum olmamış Duman izinsiz gösteri yapacak ha ? İstanbul'da hergün konser verse 5 6 binin altına hiçbir zaman düşmez duman
Konyaya gelirsede 6 bin kişinin uzerinde olacagına eminim şebnem konseri 2 gun içinde oldu bitti kampus dışında duyuru yapılmadıgı halde 5-10 bin kişi rahat vardı.