• 08-05-2010, 10:11:29
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gelmesinler zaten sevmem dumanı ateşi
  • 08-05-2010, 13:11:01
    #20
    Okuduğunu anlayamayacak kapasitede olanların var olduğu bir ülkedeyiz hala.
    Dini kullanarak milleti sömüren zihniyet yüzyıllardır var. Ve hala var olmaya devam edebiliyor asıl şaşırtıcı olan bu...
  • 08-05-2010, 19:52:28
    #21
    Duman grubu bu sözlerin yanlış anlaşılıp abartıldığı konusunda güzel bir açıklama yapmıştı arayıp bulmak lazım şimdi o açıklamayı. Ama bir kişi abartınca herkes abartmaya başlıyor.
  • 08-05-2010, 20:22:36
    #22
    Dumanın Konyaya gelecegi haberi hangi sitede yer alıyor kaynak belirtebilirmisiniz lutfen baktım goremedim ben
    gecen sene selcuk uni. bahar senliklerinde duman gelmişti sanırım ama bu sene gelmiyor bu konuylada bi ilgisi oldugunu sanmıyorum
    ayrıca konyayı kucumseyen bazı arkadaslarımız olmuş konyada ne işi var diye
    konya selcuk uni.de 80-90 bini aşkın öğrenci var bu şekilde bakarsak konyaya öğrenci sehride diyebiliriz.
    dun şebnem ferah konseri vardı kampuste saat 9 da başladı gordugum kadarıyla 5 binin uzerinde kişi rahat vardı

    dumanın ayetlerle dalga gectiği konusu yanlız konyada degil heryerde tartışıldı yalnız dumanın acıklamasından sonra ortalık duruldu baya.
  • 08-05-2010, 20:26:30
    #23
    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dumanın Konyaya gelecegi haberi hangi sitede yer alıyor kaynak belirtebilirmisiniz lutfen baktım goremedim ben
    gecen sene selcuk uni. bahar senliklerinde duman gelmişti sanırım ama bu sene gelmiyor bu konuylada bi ilgisi oldugunu sanmıyorum
    ayrıca konyayı kucumseyen bazı arkadaslarımız olmuş konyada ne işi var diye
    konya selcuk uni.de 80-90 bini aşkın öğrenci var bu şekilde bakarsak konyaya öğrenci sehride diyebiliriz.
    dun şebnem ferah konseri vardı kampuste saat 9 da başladı gordugum kadarıyla 5 binin uzerinde kişi rahat vardı

    dumanın ayetlerle dalga gectiği konusu yanlız konyada degil heryerde tartışıldı yalnız dumanın acıklamasından sonra ortalık duruldu baya.
    http://www.hurriyet.com.tr/kultur-sa...36.asp?gid=282
  • 08-05-2010, 20:32:15
    #24
    hurriyet haberi abartmış bence
    ben konyalıyım ve selcukta okuyorum boyle seylerle karşılasmadım ve dumanın konyaya gelecegi gibi bi haberde duymadım
    ben sizden dumanın resmi sitesindeki konser haberi linkini istemiştim
    eger boyle bişey varsa selcugun buna izin vermeyecegini düşünmüyorum
    dansçı kızlar, soyunan dj.ler geliyor ve bunların kampuste reklamının yapılmasına izin veriliyor
  • 09-05-2010, 07:50:54
    #25
    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hurriyet haberi abartmış bence
    ben konyalıyım ve selcukta okuyorum boyle seylerle karşılasmadım ve dumanın konyaya gelecegi gibi bi haberde duymadım
    ben sizden dumanın resmi sitesindeki konser haberi linkini istemiştim
    eger boyle bişey varsa selcugun buna izin vermeyecegini düşünmüyorum
    dansçı kızlar, soyunan dj.ler geliyor ve bunların kampuste reklamının yapılmasına izin veriliyor

    ayrıca resmi siteleri olan, dumanlive.com dan alınmıştır
  • 09-05-2010, 10:00:57
    #26
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ayrıca resmi siteleri olan, dumanlive.com dan alınmıştır
    haber hala duruyor bakalım 23 mayısta bahar şenlikleri son buluyor dumanın bu konseri izinsiz yaptıgı acık eger izin olsaydı bahar senliklerinde gosterilirdi
    bekleyelim gorelim gelirse guzel olur
    bende senliklerde dumanla pinhani eksik diyordum
  • 09-05-2010, 11:04:04
    #27
    Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haber hala duruyor bakalım 23 mayısta bahar şenlikleri son buluyor dumanın bu konseri izinsiz yaptıgı acık eger izin olsaydı bahar senliklerinde gosterilirdi
    bekleyelim gorelim gelirse guzel olur
    bende senliklerde dumanla pinhani eksik diyordum
    Bak bu yorum olmamış Duman izinsiz gösteri yapacak ha ? İstanbul'da hergün konser verse 5 6 binin altına hiçbir zaman düşmez duman