Dumanın Konyaya gelecegi haberi hangi sitede yer alıyor kaynak belirtebilirmisiniz lutfen baktım goremedim ben
gecen sene selcuk uni. bahar senliklerinde duman gelmişti sanırım ama bu sene gelmiyor bu konuylada bi ilgisi oldugunu sanmıyorum
ayrıca konyayı kucumseyen bazı arkadaslarımız olmuş konyada ne işi var diye
konya selcuk uni.de 80-90 bini aşkın öğrenci var bu şekilde bakarsak konyaya öğrenci sehride diyebiliriz.
dun şebnem ferah konseri vardı kampuste saat 9 da başladı gordugum kadarıyla 5 binin uzerinde kişi rahat vardı
dumanın ayetlerle dalga gectiği konusu yanlız konyada degil heryerde tartışıldı yalnız dumanın acıklamasından sonra ortalık duruldu baya.