haber hala duruyor bakalım 23 mayısta bahar şenlikleri son buluyor dumanın bu konseri izinsiz yaptıgı acık eger izin olsaydı bahar senliklerinde gosterilirdi
bekleyelim gorelim gelirse guzel olur
bende senliklerde dumanla pinhani eksik diyordum

Bak bu yorum olmamış Duman izinsiz gösteri yapacak ha ?

İstanbul'da hergün konser verse 5 6 binin altına hiçbir zaman düşmez duman