Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya bizde istyoruz gelmesini ama istemeyenlerde var sanırım medyada o kadar haber çıktıgına gore.
bence şarkıdan değil. duman içip gelir de türbelere bi laf der diye korkuyorlar