İndirimli Kart (Paso) Ne Zaman Çıkar ?
4
●1.702
- 29-04-2010, 12:28:05aynı şekildeyim ve ücretli biniyorum otobüse vs.
dıt denilen olaya geçilcekmiş sanırım. Şu bankaların çıkardığı tipten birşey olacak akbil demiri yerine yan tarafdaki yere dıt diye okutacakmışız
Bekliyorum 4 gözle
- 29-04-2010, 12:30:47boş paso kartı alın ego genel müdürlüğüne gidin bandrolü kendiniz yapıştıttırın uğraşmayın okulla
dıt denilen olaya geçilcekmiş sanırım. Şu bankaların çıkardığı tipten birşey olacak akbil demiri yerine yan tarafdaki yere dıt diye okutacakmışız
Bekliyorum 4 gözle