• 29-04-2010, 11:53:56
    #1
    Yaklaşık 4-5 ay önce okuldan paso talebinde bulundum.Kağıdı doldurdum 5 Tl'de ücreti verdim ama hala paso falan yok.Ne zaman sorsam daha gelmedi diyorlar.Acaba ne zaman gelir bu paso ?
  • 29-04-2010, 12:28:05
    #2
    aynı şekildeyim ve ücretli biniyorum otobüse vs. dıt denilen olaya geçilcekmiş sanırım. Şu bankaların çıkardığı tipten birşey olacak akbil demiri yerine yan tarafdaki yere dıt diye okutacakmışız Bekliyorum 4 gözle
  • 29-04-2010, 12:30:47
    #3
    boş paso kartı alın ego genel müdürlüğüne gidin bandrolü kendiniz yapıştıttırın uğraşmayın okulla
  • 29-04-2010, 12:31:55
    #4
    Bizim okulda aynı durumda arkadaşlar. Dokunmatik gibi bir şey olacakmış bekliyoruz.
  • 29-04-2010, 12:39:25
    #5
    Nereye kadar bekleyeceğiz ya, sene bitiyor.