Konu
İndirimli Kart (Paso) Ne Zaman Çıkar ?
29-04-2010, 12:31:55
#4
MeyT
Bizim okulda aynı durumda arkadaşlar. Dokunmatik gibi bir şey olacakmış bekliyoruz.