aynı şekildeyim ve ücretli biniyorum otobüse vs. dıt denilen olaya geçilcekmiş sanırım. Şu bankaların çıkardığı tipten birşey olacak akbil demiri yerine yan tarafdaki yere dıt diye okutacakmışız Bekliyorum 4 gözle