Konu
İndirimli Kart (Paso) Ne Zaman Çıkar ?
29-04-2010, 12:28:05
#2
ReklamFace
aynı şekildeyim ve ücretli biniyorum otobüse vs.
dıt denilen olaya geçilcekmiş sanırım. Şu bankaların çıkardığı tipten birşey olacak akbil demiri yerine yan tarafdaki yere dıt diye okutacakmışız
Bekliyorum 4 gözle