Yaklaşık 4-5 ay önce okuldan paso talebinde bulundum.Kağıdı doldurdum 5 Tl'de ücreti verdim ama hala paso falan yok.Ne zaman sorsam daha gelmedi diyorlar.Acaba ne zaman gelir bu paso ?