• 18-04-2010, 14:27:02
    #1
    Selamlar kardeşimin 4.sınıfda son senesi Lise1 dil ve anlatımı 2.dönem 43'den 1 düşünce sorumlu olarak geçmişti.Ve 4.sınıfın ilk döneminde de Sorumlu gözüküyordu. DİL1L1 diye...

    Şimdi yeni müfredata göre bir dersten başarısız sayılan kişi bir üst sınıfta başarılı olunca o dersten sorumluluğu kalkıyordu.

    Fakat Ana ders olarak Dil ve Anlatım da da bu geçerli mi? ya da geçerliyse neden 4.sınıfın ilk döneminde karnesinde sorumlu derslerde gözüküyor?

    Ama Doğrudan GEÇTİ yazıyor aynı zamanda?

    Otomatik olarak kalkar mı 4.sınıf 2.dönem karnesini aldığında? yoksa sınava girmek zorunda mı? Bu konu hakkında yardımcı olur musunuz ona göre bir program yapacağım kardeşime + kendiside Lys sınavlarına çalışıyor ve sorumluluk sınavları hazirana denk gelecek bu yıl.

    Bilgisi olan yazabilir mi teşekkür ederim.
  • 18-04-2010, 14:34:10
    #2
    Şimdi yeni müfredata göre bir dersten başarısız sayılan kişi bir üst sınıfta başarılı olunca o dersten sorumluluğu kalkıyordu.

    böyle birşey eskiden vardı ya . artık yokki ?
  • 18-04-2010, 14:39:36
    #3
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi yeni müfredata göre bir dersten başarısız sayılan kişi bir üst sınıfta başarılı olunca o dersten sorumluluğu kalkıyordu.

    böyle birşey eskiden vardı ya . artık yokki ?
    var mı yok mu anlamadım varsa da ana ders ile ilgili bu kavram geçerli mi hala?
  • 18-04-2010, 14:52:40
    #4
    Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var mı yok mu anlamadım varsa da ana ders ile ilgili bu kavram geçerli mi hala?
    yok abi o olay eski sistemde vardı yeni sistemde artık lise 1 ındersını 2 de geçsen de olmuyor..
  • 18-04-2010, 14:54:38
    #5
    öyle birşey yok arkadaşım benim bir arkadaşım dil anlatımdan kaldı 9. sınıfta 12 de ancak verebildi sorumlu olan dersini mutlaka vermen gerekli eğer baraj dersiysede kesin