Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
var mı yok mu anlamadım varsa da ana ders ile ilgili bu kavram geçerli mi hala?
yok abi o olay eski sistemde vardı yeni sistemde artık lise 1 ındersını 2 de geçsen de olmuyor..