emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi yeni müfredata göre bir dersten başarısız sayılan kişi bir üst sınıfta başarılı olunca o dersten sorumluluğu kalkıyordu.

böyle birşey eskiden vardı ya . artık yokki ?
var mı yok mu anlamadım varsa da ana ders ile ilgili bu kavram geçerli mi hala?