Şimdi yeni müfredata göre bir dersten başarısız sayılan kişi bir üst sınıfta başarılı olunca o dersten sorumluluğu kalkıyordu.
böyle birşey eskiden vardı ya . artık yokki ?
var mı yok mu anlamadım

varsa da ana ders ile ilgili bu kavram geçerli mi hala?