Selamlar kardeşimin 4.sınıfda son senesi Lise1 dil ve anlatımı 2.dönem 43'den 1 düşünce sorumlu olarak geçmişti.Ve 4.sınıfın ilk döneminde de Sorumlu gözüküyordu. DİL1L1 diye...
Şimdi yeni müfredata göre bir dersten başarısız sayılan kişi bir üst sınıfta başarılı olunca o dersten sorumluluğu kalkıyordu.
Fakat Ana ders olarak Dil ve Anlatım da da bu geçerli mi? ya da geçerliyse neden 4.sınıfın ilk döneminde karnesinde sorumlu derslerde gözüküyor?
Ama Doğrudan GEÇTİ yazıyor aynı zamanda?
Otomatik olarak kalkar mı 4.sınıf 2.dönem karnesini aldığında? yoksa sınava girmek zorunda mı? Bu konu hakkında yardımcı olur musunuz ona göre bir program yapacağım kardeşime + kendiside Lys sınavlarına çalışıyor ve sorumluluk sınavları hazirana denk gelecek bu yıl.
Bilgisi olan yazabilir mi teşekkür ederim.