• 03-04-2010, 23:13:52
    #1
    Bugün vakit öldürmek için gittiğim, Titanların Savaşı filmi bana zehir oldu resmen.

    Olay şöyle gelişti filme başlamadan 10 dakika önce 50-60 yaşlarındaki teyze ve 8-10 yaşları arasındaki torunu 2 koltuk yanıma oturdu. Film başlamadan herşeyin güzel olduğu haberini vermek adına ufaklığın annesine telefon edildi ve ilk bomba patladı. Beni bi filme soktu adı "sıçanların savaşı" dedi teyze. Bu laftan sonra salon yıkıldı. Ciddiyet kalmadı. Her neyseki telefon salondaki cihazlar nedeniyle kesildi ve film başladı. Filmin altyazılı olduğundan habersiz teyzemiz film başladığında birden şok geçirdi "Neee altyazı mı ?" şeklinde haykırışta bulunduktan sonra bütün salon çıkmalarını beklerken teyzemiz altyazıları Türkçe dublaj ile velete anlatmaya başladı. Evet bütün filmi Türkçe dublaj yaptı.

    Bütün zevkimin içine etti teyzem filmden de bişey anlamadım. Bir daha gelelim diye yapım şirketi mi saldı seni başımıza ? Söylemeden geçemeyeceğim velet eline telefon alarak bir ara filmi kaydetti. Camrip yapıp nette yayınlıcak heralde. Ayrıca 3D gözlükte kullanmadı nasıl izledi anlamıyorum kusması gerekiyordu. Psikolojimi bozdular
  • 03-04-2010, 23:28:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    off harbi süpermiş
    şu düblaj olayı
  • 03-04-2010, 23:33:55
    #3
    Türkçe dublaj yaptı dediğin ; Torununa resmen bağıra bağıra ne yazdıklarını mı söyledi ?
  • 03-04-2010, 23:34:45
    #4
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe dublaj yaptı dediğin ; Torununa resmen bağıra bağıra ne yazdıklarını mı söyledi ?
    Aynen öyle çocukta durmadan ne dedi ne dedi diye sordu film boyunca
  • 03-04-2010, 23:35:38
    #5
    hahahhahahha
    madem filmin içine ettiler sende eğlenmene baksaydın. ben koltukların altından insaları korkuturdum
  • 03-04-2010, 23:36:49
    #6
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle çocukta durmadan ne dedi ne dedi diye sordu film boyunca
    Yazık olmuş Kemal , Sana tavsiyem ; Git bi' daha izle.
  • 03-04-2010, 23:37:41
    #7
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık olmuş Kemal , Sana tavsiyem ; Git bi' daha izle.
    Yok arkadaş bidahada gitmem
  • 03-04-2010, 23:41:13
    #8
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok arkadaş bidahada gitmem
    Gittiğin yerde , Bileti alırken koltuğu seçeceğin ekran yokmuydu ?

    Eğer böyle bi' şey varsa , Bi' dahakine sağın solun önün arkan altın üstün çaprazın ve nice çevrelerinin boş olduğu bi' yer seç.
  • 03-04-2010, 23:42:09
    #9
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gittiğin yerde , Bileti alırken koltuğu seçeceğin ekran yokmuydu ?

    Eğer böyle bi' şey varsa , Bi' dahakine sağın solun önün arkan altın üstün çaprazın ve nice çevrelerinin boş olduğu bi' yer seç.
    Sağım solum boştu 2 koltuk ötemde oldu bunlar