HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok arkadaş bidahada gitmem
Gittiğin yerde , Bileti alırken koltuğu seçeceğin ekran yokmuydu ?

Eğer böyle bi' şey varsa , Bi' dahakine sağın solun önün arkan altın üstün çaprazın ve nice çevrelerinin boş olduğu bi' yer seç.