• 04-04-2010, 22:40:00
    #28
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla isterim tabikide hatta internetteki tüm tavsiyeleri çok iyi derece araştırır, takip ederim 2 haftadır sınav haftasına yaklaştık diye günde 1 filme düşürdüm o kadar
    The Road, Dorian Gray, The Guitar filmleri en son aklımda kalan filmler.

    The Road filmini babanla filan izleme şansın varsa gözleri dolacaktır.
    Dorian Gray bittiğinde saatlerce kime kötülük yaptım acaba diye düşündüm uyuyamadım konusu ilginç onunda.
    The Guitar da en son izlediğim güzel filmler arasında

    By_ÖzgüR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım taksimde değildir kemal
    Yok cevahir megaplex
  • 04-04-2010, 22:44:03
    #29
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yok cevahir megaplex
    oh be taksimi basamamışlar daha

    bende sana bir film önereyim hala vizyonda shutter island ya bana deseler bu filmin türkle çevirisi akıl oyunları 2 olacakmış kesinlikle evet derim. çok fena bir film ya, film bittiğinde insan kendinden şüpheleniyor acaba ben, benmiyim diye sorgulamaktan kaçınamıyor o derece birşey kesinlikle izlemelisin.
  • 04-04-2010, 22:47:38
    #30
    By_ÖzgüR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oh be taksimi basamamışlar daha

    bende sana bir film önereyim hala vizyonda shutter island ya bana deseler bu filmin türkle çevirisi akıl oyunları 2 olacakmış kesinlikle evet derim. çok fena bir film ya, film bittiğinde insan kendinden şüpheleniyor acaba ben, benmiyim diye sorgulamaktan kaçınamıyor o derece birşey kesinlikle izlemelisin.
    Onuda not ettim bakacağım onada eyw.
  • 04-04-2010, 22:55:27
    #31
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    The Road, Dorian Gray, The Guitar filmleri en son aklımda kalan filmler.

    The Road filmini babanla filan izleme şansın varsa gözleri dolacaktır.
    Dorian Gray bittiğinde saatlerce kime kötülük yaptım acaba diye düşündüm uyuyamadım konusu ilginç onunda.
    The Guitar da en son izlediğim güzel filmler arasında



    Yok cevahir megaplex
    The Road'ı izledim harbiden müthiş bir film yani bir bilim kurguya dram bu kadar mı yakışır. İnsan bir umut arıyor diğer filmlerdeki gibi... The Guitar ve Dorian Gray'i indiriyorum sağolasın.

    Alıntı
    oh be taksimi basamamışlar daha

    bende sana bir film önereyim hala vizyonda shutter island ya bana deseler bu filmin türkle çevirisi akıl oyunları 2 olacakmış kesinlikle evet derim. çok fena bir film ya, film bittiğinde insan kendinden şüpheleniyor acaba ben, benmiyim diye sorgulamaktan kaçınamıyor o derece birşey kesinlikle izlemelisin.
    Bu arada film'in içeriğini anlatmazsan çok daha etkili olur hocam Allah'tan araştırarak gitmedim o filme ters köşeye yatırdı beni
  • 04-04-2010, 23:02:17
    #32
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    The Road'ı izledim harbiden müthiş bir film yani bir bilim kurguya dram bu kadar mı yakışır. İnsan bir umut arıyor diğer filmlerdeki gibi... The Guitar ve Dorian Gray'i indiriyorum sağolasın.



    Bu arada film'in içeriğini anlatmazsan çok daha etkili olur hocam Allah'tan araştırarak gitmedim o filme ters köşeye yatırdı beni
    çok deli etti beni film ya zaten ufaktan psikolojik sorunlarım vardı dün bayağı üstünde durdum ben benmiyim yoksa ben değilsem neyim, ben ben değilsem kimim gerçekte ben kimim yoksa benmiyim ya da en iyisi gidip bi çay içeyim dedim

    bkz: üniversite sınavına 1 hafta kalmış psikolojisi
  • 04-04-2010, 23:19:53
    #33
    By_ÖzgüR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok deli etti beni film ya zaten ufaktan psikolojik sorunlarım vardı dün bayağı üstünde durdum ben benmiyim yoksa ben değilsem neyim, ben ben değilsem kimim gerçekte ben kimim yoksa benmiyim ya da en iyisi gidip bi çay içeyim dedim

    bkz: üniversite sınavına 1 hafta kalmış psikolojisi
    Kesinlikle sınava 1 hafta var ve forumdayız o zaman biz delimiyiz? deliysek niye hazırlanıyoruz ? Valla var bunda bi iş
  • 04-04-2010, 23:24:52
    #34
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle sınava 1 hafta var ve forumdayız o zaman biz delimiyiz? deliysek niye hazırlanıyoruz ? Valla var bunda bi iş
    evet forumdaki arkadaşlar bu yorumları okuduğunuzda telaşa kapılmaya gerek yok filmi izleyen herkes bu psikolojiye bürünüyor
  • 05-04-2010, 00:22:31
    #35
    bir kaç saat önce bende bu filme gittim bu tip sorunlar yoktu ama senaryo olarak saçmalamışlar 3d ve efeklerin kaliteli olması güzeldi
  • 05-04-2010, 12:12:55
    #36
    GelecekZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kaç saat önce bende bu filme gittim bu tip sorunlar yoktu ama senaryo olarak saçmalamışlar 3d ve efeklerin kaliteli olması güzeldi
    Sizin salonu daha keşfedememişler sanırım