The Road'ı izledim harbiden müthiş bir film yani bir bilim kurguya dram bu kadar mı yakışır. İnsan bir umut arıyor diğer filmlerdeki gibi...

The Guitar ve Dorian Gray'i indiriyorum sağolasın.
Bu arada film'in içeriğini anlatmazsan çok daha etkili olur hocam

Allah'tan araştırarak gitmedim o filme ters köşeye yatırdı beni
çok deli etti beni film ya zaten ufaktan psikolojik sorunlarım vardı dün bayağı üstünde durdum ben benmiyim yoksa ben değilsem neyim, ben ben değilsem kimim gerçekte ben kimim yoksa benmiyim ya da en iyisi gidip bi çay içeyim dedim
bkz: üniversite sınavına 1 hafta kalmış psikolojisi