Böyle Bir Film İzlediniz Mi ?
37
●1.708
- 03-04-2010, 23:44:24Böyle bi' travma yaşadın , Artık sende fobi olur ; 2 koltuk ötenin dolu olduğu koltuğu almazsın.HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2010, 23:44:34Dublaj konusunda mı ? Bak bunu düşünememiştim. Tüm filmi kadın sesinden dinledi çocuk yazık olducesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2010, 23:45:45Üyeliği durdurulduÇok daha ilginç şeylerle karşılaştığım oldu, yazsam roman olur
Geçmiş olsun sanada.
- 03-04-2010, 23:49:41Anlat anlat kitap çıkarırız beraber 5-10 kişi daha yazarsaPrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2010, 23:52:03Evet ya biraz da sen dublaj yapaydın bu tür işleri çoluk çocuğa bırakma belki beceremez falan işte.......nebilimHaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2010, 00:10:08Üyeliği durdurulduHaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sene önce Hitman'e gitmiştim. Arkamdaki koltukta 2 tane 20 25 yaşlarında, son derece asil ankara kırosu arkadaş oturmuş konuşuyorlar.
1 nolu şahıs :
-Olm senin haberin var mı , felance yerde sinema açılmış, perdesi bu perdenin 4 katı kadarmış. Adamlar salonu açmışlar tam perdeyi içeri sokacaklarken bakmışlar sığmayacak. Salonu yıkıp tekrar yapmışlar
2 nolu şahıs :
-yok oğlum olur mu öyle şey , sallama ötünden.
Der ve bu tartışma devam eder. Film başlar, 5 10 dk geçer bunlar hala salona perde sığdırılıp sığrıdılamadığını tartışmaktadır. Bomba diyaloglar arkamda konuşulurken olay biraz sert bir tartışma halini alır. Bu sırada diğer izleyenler hafiften rahatsız olmakta ve sürekli adamlara bakmaktadır. En son konuyu açan eleman " *** sen ne anlarsın sinemacılıktan, salondan falan , ben bilmemkaç ay sinemada çalıştım. inanmazsan inanma senle mi uğraşacam " der ve ayağa kalkar. Diğeri " olm adamı hasta etme, otur şuraya beni sinir etme " dedikten sonra iş karışır. "Sinir olsan ne olacak ***" deyip indiği 2 3 basamağı tekrar çıkar ve koridorun birkaç koltuk iç kısmında olan arkadaşına doğru hızlıca giderek( bu sırada arkadaki kız "NOLUYOO YHAAA" diye süper bir tepki vermişti ) hınçla bir yumruk atar. Salonun yarısından fazlası ayağa kalkar, adamları ayırmak için ama yanlarına yaklaşamaz kimse 20 30 saniye. Ben görevli gelir diye beklerken kimse gelmez. En son orta yaşlı bir adam bunları ayırır. Salondan çıkartırlar ayrı ayrı. Sonra film devam eder.
Pek akıcı bir üslubum olmayabilir ama olay gerçekten komik ve aksiyon doluydu, hiç unutamadım. Üşenmezsem konu devam ettiği sürece yine eklerim başımdan geçen şeyleri. Geçen yıllar lanet gençturkcell yüzünden elini kolunu sallayan sinemaya gidiyordu. Bende 2 haftada bir sinemaya gittiğimden genellikle bu tarz olayları çok gördüm. - 04-04-2010, 00:18:47Üyeliği durdurulduPek iyi anlatamadım, keşke o diyalogları kaydetseydim. Tartışmanın çıkması bile şaka gibiydi yani. Adamın geri dönüp, milleti ite kaka koltuguna doğru gitmesi zaten bombaydı.