Aslında şaka filan olmuyacaktı ama ben r10 bu sene şaka yapmadı kıllandım deyince 10 dk sonra şakalar başladı 
Bir çoğumuz 1 nisanı unutmuş ne oluyor gibisinden birbirilerine yazıyordu hatta bazıları şaka ile verilen yetkilere kendini o kadar kaptırdıki darbe yapıp forum yönetimini indirmeye çalıştılar

İşte dün gece yaşanan ve hep aklımızda güzel bir hatıra olarak kalıcak o güzel görüntüler
































1 Nisan böyle başladı ve güzel geçti..Açıkcası ben çok eğlendim ve çok güldüm
Umarım herkes gönlünce 1 nisan yaşamıştır..Teşekkürler ******