• 01-04-2010, 15:03:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar dün gece heyecan dorukta ben ve dahil bir çok arkadaş pr güncellemesini beklerken saat 00:00 dan sonra şakaların kurbanı olduk Aslında şaka filan olmuyacaktı ama ben r10 bu sene şaka yapmadı kıllandım deyince 10 dk sonra şakalar başladı

    Bir çoğumuz 1 nisanı unutmuş ne oluyor gibisinden birbirilerine yazıyordu hatta bazıları şaka ile verilen yetkilere kendini o kadar kaptırdıki darbe yapıp forum yönetimini indirmeye çalıştılar

    İşte dün gece yaşanan ve hep aklımızda güzel bir hatıra olarak kalıcak o güzel görüntüler































































    1 Nisan böyle başladı ve güzel geçti..Açıkcası ben çok eğlendim ve çok güldüm Umarım herkes gönlünce 1 nisan yaşamıştır..

    Teşekkürler ******
  • 01-04-2010, 15:06:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bana bişi yok olmadı....
  • 01-04-2010, 15:06:32
    #3
    hehehehe güzell +
  • 01-04-2010, 15:07:12
    #4
    Bi biz olamadık platin felan
  • 01-04-2010, 15:08:29
    #5
    1 nisan yeni başlıyor bence sene sonuna kadar devam eder
    + verecektim olmuyor neyse yarın veririm diğer gün geri alırım
  • 01-04-2010, 15:08:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Biliyorduk şaka olucağını bekledik sabaha kadar forumda süperdi
  • 01-04-2010, 15:09:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    :d :d :d :d

    edit bend edegisiklik yok
  • 01-04-2010, 15:10:21
    #8
    biri hem mod hem admin olmuş aç gözlü kısmı çok güldürdü beni
  • 01-04-2010, 15:10:58
    #9
    :s Bayıldım da gün içerisinde de bir kaç uygulama olmalıydı bence