İşte r10.net`te 1 Nisan Böyle Yaşandı ! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İşte r10.net`te 1 Nisan Böyle Yaşandı !
38
●
1.900
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İşte r10.net`te 1 Nisan Böyle Yaşandı !
1
2
3
4
5
01-04-2010, 15:31:06
#19
Sharkie
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
KONUNUN ADRESİ NEDİR ? verin de okuyalım
https://www.r10.net/forumda/600814-fo...-new-post.html
konu burada
01-04-2010, 15:36:38
#20
Freedoms
Üyeliği durduruldu
buranın polisi yokmu
hahahahahhaha
01-04-2010, 15:37:14
#21
OnurStyle
bilseydim akşam uyumazdım
01-04-2010, 15:44:51
#22
BEYZADE
Geçici olarak Co-admin rankı falan eklesenize bana bir görüntü alıp artistlik yapayım admin oldum diye..
01-04-2010, 15:50:42
#23
Sharkie
beyzade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçici olarak Co-admin rankı falan eklesenize bana bir görüntü alıp artistlik yapayım admin oldum diye..
hadi benden sana bir kıyak seni co admin yaptım
platin de benden
01-04-2010, 15:54:28
#24
VENUETA
Üyeliği durduruldu
çok güzel bir geceydi ama pr güncellemsi olana kadar daha çok sabahlarız gibi geliyor
01-04-2010, 16:01:00
#25
Yeehee
Üyeliği durduruldu
Vay bee
Gitti 1 Nisan r10 .
01-04-2010, 16:44:33
#26
Engin Z
İyi yakalamışşsın gerçekten 24 saat sonra artı artı
01-04-2010, 16:58:27
#27
tolgasen
🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
2ye kadar burdaydım bana bişe olmadı
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler