• 01-04-2010, 15:11:21
    #10
    Tek Sponsor olamadım

  • 01-04-2010, 15:12:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ben gece 1 e kadar bekledim baktım birşey yok kapattım pc yi uyudum
  • 01-04-2010, 15:14:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Komedi gibi geçti ya hele bazı geyik mesajlarda yerlere yattım bence bundan iyi bir şaka olamazdı Hele ajdara kıl olanlar daha beter delirdi
  • 01-04-2010, 15:17:49
    #13
    Bir bana rütbe vermemişler aaa
  • 01-04-2010, 15:19:06
    #14
    haberiniz var mı arkadaşlar r10.net İngiliz bir adama satılıyormuş.
  • 01-04-2010, 15:21:12
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Foruma eğlence gelmiş güzel olmuş ..
  • 01-04-2010, 15:24:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Yorumları okudum da harika yorumlar gerçekten r10 gerçekten diğer platformlardan farklı teşekkürler r10 teşekkürler r10'nun bitanecik üyeleri
  • 01-04-2010, 15:26:09
    #17
    Üyeliği durduruldu
    vay bee biz sıcak yatagımızda yatarken millet kırılıyormuş gülmekten
  • 01-04-2010, 15:28:09
    #18
    KONUNUN ADRESİ NEDİR ? verin de okuyalım