İşte r10.net`te 1 Nisan Böyle Yaşandı ! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İşte r10.net`te 1 Nisan Böyle Yaşandı !
38
●
1.900
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İşte r10.net`te 1 Nisan Böyle Yaşandı !
1
2
3
4
5
01-04-2010, 15:11:21
#10
Aglamaz
Tek Sponsor olamadım
01-04-2010, 15:12:55
#11
kralburda
Üyeliği durduruldu
Ben gece 1 e kadar bekledim baktım birşey yok kapattım pc yi uyudum
01-04-2010, 15:14:29
#12
advaldo
Üyeliği durduruldu
Komedi gibi geçti ya hele bazı geyik mesajlarda yerlere yattım bence bundan iyi bir şaka olamazdı
Hele ajdara kıl olanlar daha beter delirdi
01-04-2010, 15:17:49
#13
BetaHouse
Bir bana rütbe vermemişler aaa
01-04-2010, 15:19:06
#14
Sharkie
haberiniz var mı arkadaşlar r10.net İngiliz bir adama satılıyormuş.
01-04-2010, 15:21:12
#15
Rolleyes
Üyeliği durduruldu
Foruma eğlence gelmiş güzel olmuş ..
01-04-2010, 15:24:08
#16
KadirYLDRM
Üyeliği durduruldu
Yorumları okudum da harika yorumlar gerçekten r10 gerçekten diğer platformlardan farklı
teşekkürler r10 teşekkürler r10'nun bitanecik üyeleri
01-04-2010, 15:26:09
#17
gezgin20
Üyeliği durduruldu
vay bee biz sıcak yatagımızda yatarken millet kırılıyormuş gülmekten
01-04-2010, 15:28:09
#18
netadam
KONUNUN ADRESİ NEDİR ? verin de okuyalım
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler