Konu
İşte r10.net`te 1 Nisan Böyle Yaşandı !
01-04-2010, 15:03:12
#1
advaldo
Üyeliği durduruldu
Evet arkadaşlar dün gece heyecan dorukta ben ve dahil bir çok arkadaş pr güncellemesini beklerken saat 00:00 dan sonra şakaların kurbanı olduk
Aslında şaka filan olmuyacaktı ama ben r10 bu sene şaka yapmadı kıllandım deyince 10 dk sonra şakalar başladı
Bir çoğumuz 1 nisanı unutmuş ne oluyor gibisinden birbirilerine yazıyordu hatta bazıları şaka ile verilen yetkilere kendini o kadar kaptırdıki darbe yapıp forum yönetimini indirmeye çalıştılar
İşte dün gece yaşanan ve hep aklımızda güzel bir hatıra olarak kalıcak o güzel görüntüler
1 Nisan böyle başladı ve güzel geçti..Açıkcası ben çok eğlendim ve çok güldüm
Umarım herkes gönlünce 1 nisan yaşamıştır..
Teşekkürler ******