• 27-03-2010, 23:25:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Üniversitemizde Türkçe Kulübümüzün düzenledigi Şiir Dinletisi İçin Yapmış oldugum Afiş Çalışmaları ( Forumda Yardım İstemistim ma Kimse Yanaşmayınca Yardıma Kendi Yagımla Kavrulayım Dedim) Yorumlarınızı Alayım Sizce Hangisini Kullanmalıyız ?








  • 27-03-2010, 23:29:58
    #2
    apo
    Üyeliği durduruldu
    bence üstteki 3 resimdede font seçimi yanlış gibi duruyor. 1. çalışma anlamsız olmuş. Kalbin üzerindeki 3 cisim iğne midir, sonra kalbin arkasındaki mürekkep mi kan mı onu da anlayamadım. en güzeli 3. resim gibi ama dediğim gibi başka bir font olabilir gibi geliyor bana.
  • 27-03-2010, 23:51:27
    #3
    Hiç bi' şey anlamadım. :S

    Yazı fontları , Resmen okunamayacak bi' şekilde yazılmış.
    Bence değiştirmelisin , Daha resmi ve okunaklı olacak bi' yazı fontu seçebilirsin.
  • 28-03-2010, 00:11:09
    #4
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bi' şey anlamadım. :S

    Yazı fontları , Resmen okunamayacak bi' şekilde yazılmış.
    Bence değiştirmelisin , Daha resmi ve okunaklı olacak bi' yazı fontu seçebilirsin.
    kesinlikle arkadaşa katılıyorum güzel çalışmalar ama yazı fontları değiş
  • 28-03-2010, 00:18:05
    #5
    Bencede yazı tiplerini değiştir.
  • 28-03-2010, 00:36:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bence her yönüyle güzel bir çalışma olmuş özellikle renk uyumu güzel...Üstad Çorumlumuyuz? Nasıl bir üniversite? Açılalı pek olmadı galiba?
  • 28-03-2010, 00:36:45
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2.si şiir için güzel olmus
  • 28-03-2010, 12:10:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence her yönüyle güzel bir çalışma olmuş özellikle renk uyumu güzel...Üstad Çorumlumuyuz? Nasıl bir üniversite? Açılalı pek olmadı galiba?
    Yorumlar İçin Sagolun. Çorumlu Degilim Hataylıyım Burda Fizik Okuyorum 2006 Yılında Gazi Üniversitesinden Ayrılıp Açılmış Bir Üniversite Kendi Bölümümün Hocaları Çok Kaliteli Hem akademikı Olarak Hem Kişisel olarak Genelde Hacettepe , Gazi, Odtü Mezunu Hocalarım Çorumda Güzel Sayılır Ama Küçük Bir Yer oldugu İçin Büyük Şehirlerden Gelenler Sıkıcı Gelebilir ( Kendimden Biliyorum )
  • 28-03-2010, 12:21:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bir kere gittim küçük ama garip bir havası var hele de cadde boyunca ve otogardaki leblebici dükkanları