MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bi' şey anlamadım. :S

Yazı fontları , Resmen okunamayacak bi' şekilde yazılmış.
Bence değiştirmelisin , Daha resmi ve okunaklı olacak bi' yazı fontu seçebilirsin.
kesinlikle arkadaşa katılıyorum güzel çalışmalar ama yazı fontları değiş