Konu
Afiş Çalışmalarım Yorumlarınızı alayım
28-03-2010, 12:21:06
#9
zulfikar
Üyeliği durduruldu
Bir kere gittim küçük ama garip bir havası var hele de cadde boyunca ve otogardaki leblebici dükkanları