Bence her yönüyle güzel bir çalışma olmuş özellikle renk uyumu güzel...Üstad Çorumlumuyuz? Nasıl bir üniversite? Açılalı pek olmadı galiba?
Yorumlar İçin Sagolun. Çorumlu Degilim Hataylıyım Burda Fizik Okuyorum 2006 Yılında Gazi Üniversitesinden Ayrılıp Açılmış Bir Üniversite Kendi Bölümümün Hocaları Çok Kaliteli Hem akademikı Olarak Hem Kişisel olarak Genelde Hacettepe , Gazi, Odtü Mezunu Hocalarım Çorumda Güzel Sayılır Ama Küçük Bir Yer oldugu İçin Büyük Şehirlerden Gelenler Sıkıcı Gelebilir ( Kendimden Biliyorum )