Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
9
●
1.082
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
1
2
Anket
Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
Toplam Katılımcı Sayısı:
10
Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
PS3
%60,00 (
6
Oy)
Wİİ
%30,00 (
3
Oy)
XBOX 360
%0 (0 Oy)
DİĞER(Lütfen belirtin)
%10,00 (
1
Oy)
19-03-2010, 22:01:12
#1
dergos
Evet arkadaşlar. Bugün karar verdim sırf guitar hero oynamak için bir tanesini alacağım hangisinde daha iyi oynanır?
19-03-2010, 22:05:01
#2
DenizPekdas
south park da elemanlar ps3 ile oynuyorlardı ama psp de oynayıpda hastası olanlarıda gördüm bence oyunu oynayanlara youtube den bak gerekli bilgiyi elde edersin.
20-03-2010, 00:40:11
#3
aGeneL
guitar hero sadece simulator değilmi ? bu oyun neden bukadar tuttu anlamis değilim
south park'ın o bölümü süperdi
20-03-2010, 03:27:03
#4
MusteR
PS3..Guitar hero süperdir.alışırsan bagımlısı olursun
20-03-2010, 11:34:00
#5
dergos
Ben dün Wİİ de oynadım çok güzeldi.
Yani adam kaldırmasaydı kapanana kadar oynayacaktım
20-03-2010, 14:53:17
#6
abcgrup
Aslında marifet gitarda.
Gitarın iyi oldumu wii,ps3 pek de farketmez.Ama almışken ps3 al.
20-03-2010, 18:03:49
#7
Zafer
Ben pcde oynuyorum diğeri ben dedim bağlıyorum gitarıda tanıyor .
Ne para veriyorum oyuna misss...
http://code.google.com/p/fofix/
Birde ek şarkı yüklüyorsun istersen zaten gitar hero şarkıları var.
http://fretsonfire.wikidot.com/custom-songs
Bak arayüz benzemiyor mu diyorsun ben bunu yükledim arkdaşlar gitar hero zannetti :
20-03-2010, 18:13:56
#8
dergos
Gitarı nasıl bağlıyorsunuz? Yani hangi gitarı?
20-03-2010, 18:24:42
#9
KeLKuN
En iyisi Wii'de.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler