Anket Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
Toplam Katılımcı Sayısı: 10
Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
PS3
%60,00 (6 Oy)
Wİİ
%30,00 (3 Oy)
XBOX 360
%0 (0 Oy)
DİĞER(Lütfen belirtin)
%10,00 (1 Oy)
  • 19-03-2010, 22:01:12
    #1
    Evet arkadaşlar. Bugün karar verdim sırf guitar hero oynamak için bir tanesini alacağım hangisinde daha iyi oynanır?
  • 19-03-2010, 22:05:01
    #2
    south park da elemanlar ps3 ile oynuyorlardı ama psp de oynayıpda hastası olanlarıda gördüm bence oyunu oynayanlara youtube den bak gerekli bilgiyi elde edersin.
  • 20-03-2010, 00:40:11
    #3
    guitar hero sadece simulator değilmi ? bu oyun neden bukadar tuttu anlamis değilim

    south park'ın o bölümü süperdi
  • 20-03-2010, 03:27:03
    #4
    PS3..Guitar hero süperdir.alışırsan bagımlısı olursun
  • 20-03-2010, 11:34:00
    #5
    Ben dün Wİİ de oynadım çok güzeldi. Yani adam kaldırmasaydı kapanana kadar oynayacaktım
  • 20-03-2010, 14:53:17
    #6
    Aslında marifet gitarda.
    Gitarın iyi oldumu wii,ps3 pek de farketmez.Ama almışken ps3 al.
  • 20-03-2010, 18:03:49
    #7
    Ben pcde oynuyorum diğeri ben dedim bağlıyorum gitarıda tanıyor .

    Ne para veriyorum oyuna misss...
    http://code.google.com/p/fofix/

    Birde ek şarkı yüklüyorsun istersen zaten gitar hero şarkıları var.
    http://fretsonfire.wikidot.com/custom-songs

    Bak arayüz benzemiyor mu diyorsun ben bunu yükledim arkdaşlar gitar hero zannetti :
  • 20-03-2010, 18:13:56
    #8
    Gitarı nasıl bağlıyorsunuz? Yani hangi gitarı?
  • 20-03-2010, 18:24:42
    #9
    En iyisi Wii'de.