Konu
Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
20-03-2010, 11:34:00
#5
dergos
Ben dün Wİİ de oynadım çok güzeldi.
Yani adam kaldırmasaydı kapanana kadar oynayacaktım