Ben pcde oynuyorum diğeri ben dedim bağlıyorum gitarıda tanıyor .
Ne para veriyorum oyuna misss...
http://code.google.com/p/fofix/
Birde ek şarkı yüklüyorsun istersen zaten gitar hero şarkıları var.
http://fretsonfire.wikidot.com/custom-songs
Bak arayüz benzemiyor mu diyorsun ben bunu yükledim arkdaşlar gitar hero zannetti :