Ben pcde oynuyorum diğeri ben dedim bağlıyorum gitarıda tanıyor .

Ne para veriyorum oyuna misss...
http://code.google.com/p/fofix/

Birde ek şarkı yüklüyorsun istersen zaten gitar hero şarkıları var.
http://fretsonfire.wikidot.com/custom-songs

Bak arayüz benzemiyor mu diyorsun ben bunu yükledim arkdaşlar gitar hero zannetti :