Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
9
●
1.082
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
1
2
Anket
Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
Toplam Katılımcı Sayısı:
10
Guitar Hero En İyi Hangisinde Oynanır?
PS3
%60,00 (
6
Oy)
Wİİ
%30,00 (
3
Oy)
XBOX 360
%0 (0 Oy)
DİĞER(Lütfen belirtin)
%10,00 (
1
Oy)
20-03-2010, 18:30:38
#10
SystemMaiN
Üyeliği durduruldu
KeLKuN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En iyisi Wİİ'de.
Kesinlikle Wii'de.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler