r10 3g temasına geçtim.tekrar default'a geçemiyorum?
9
●747
- 28-02-2010, 03:13:12çıkış yapın çerezler silinecek otomatik olarak bidahaki giriştede normal hâle döneceksiniz.
- 28-02-2010, 03:32:58rica ederim. Benimde başıma geldi oradan biliyorumgardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2010, 16:19:26Üyeliği durdurulduDenedim bu yöntemde geçerli.MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
styleid=2 falan denedim ama olmuyor.
Bu arada Ayarlardan 3G temasına baktım, telefon için güzelmiş, öğrendiğim iyi oldu ya (: