• 28-02-2010, 03:11:41
    #1
    r10 3g temasına geçtim.tekrar default'a geçemiyorum? napayım?
  • 28-02-2010, 03:13:12
    #2
    çıkış yapın çerezler silinecek otomatik olarak bidahaki giriştede normal hâle döneceksiniz.
  • 28-02-2010, 03:25:44
    #3
    ZevkliBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıkış yapın çerezler silinecek otomatik olarak bidahaki giriştede normal hâle döneceksiniz.
    teşekkürler
  • 28-02-2010, 03:29:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yada Profilinizden Yapabilirsiniz.
  • 28-02-2010, 03:32:58
    #5
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler
    rica ederim. Benimde başıma geldi oradan biliyorum
  • 28-02-2010, 10:13:25
    #6
    Aynısı banada oldu komple geçmişi ve çerezleri silmiştim ben
  • 28-02-2010, 14:00:30
    #7
    https://www.r10.net/index.php?styleid=1

    bu sekildede gecebilirsiniz
  • 28-02-2010, 16:19:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/index.php?styleid=1

    bu sekildede gecebilirsiniz
    Denedim bu yöntemde geçerli.
    styleid=2 falan denedim ama olmuyor.
    Bu arada Ayarlardan 3G temasına baktım, telefon için güzelmiş, öğrendiğim iyi oldu ya (:
  • 28-02-2010, 17:27:18
    #9
    3G kadar İğrenç bir tema olamaz,çok gıcık