Konu
r10 3g temasına geçtim.tekrar default'a geçemiyorum?
28-02-2010, 16:19:26
#8
SystemMaiN
Üyeliği durduruldu
MuGi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/index.php?styleid=1
bu sekildede gecebilirsiniz
Denedim bu yöntemde geçerli.
styleid=2 falan denedim ama olmuyor.
Bu arada Ayarlardan 3G temasına baktım, telefon için güzelmiş, öğrendiğim iyi oldu ya (: