MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/index.php?styleid=1

bu sekildede gecebilirsiniz
Denedim bu yöntemde geçerli.
styleid=2 falan denedim ama olmuyor.
Bu arada Ayarlardan 3G temasına baktım, telefon için güzelmiş, öğrendiğim iyi oldu ya (: