Konu
r10 3g temasına geçtim.tekrar default'a geçemiyorum?
28-02-2010, 03:32:58
#5
ZevkliBlog
gardoman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
teşekkürler
rica ederim. Benimde başıma geldi oradan biliyorum