Konu
r10 3g temasına geçtim.tekrar default'a geçemiyorum?
28-02-2010, 03:25:44
#3
MToprak
ZevkliBlog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çıkış yapın çerezler silinecek otomatik olarak bidahaki giriştede normal hâle döneceksiniz.
teşekkürler