• 24-02-2010, 20:04:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir banka hesabı açtırmak istiyorum. Önerileriniz hangi bankalardır arkadaşlar ? Hesap açtırmak için neler gerekiyor ? Bankamatik kartı kaç günde elime ulaşır ?

    Not : Bilgisi olan, yardımcı olmak isteyenler konuya yazsın lütfen. Saçma sapan yorumları okumak istemiyorum.
  • 24-02-2010, 20:12:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    18 yaşını doldurduysan tek başına gidip açtırabiliyorsun değilsen velininde gitmesi gerekiyor.
    Pazartesi günü Akbanktan arkadaşıma hesap açtırdık ikametgah adresi yeterli diğer bankaları bilmem. 10 gün sonra bankamatik elinize ulaşır dediler. bekliyoruz bizde
  • 24-02-2010, 20:13:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    R10'da ticaret daha çok iş bankası üzerinden yürüyor gibi. Eğer amacın R10 üzerinde ticaretse iş bankasından açmanı öneririm.
  • 24-02-2010, 20:15:43
    #4
    iş bankası öneririm.. havale ücreti almıyor olarak biliyorum
  • 24-02-2010, 20:17:01
    #5
    İş Bankası iyi, r10'da bayağı kullanan var. Ancak EFT ücreti 2.5 lira olmuş. Ben sana Kuveyt Türk Bankası tavsiye ederim. Tüm işlemleri bedava
  • 24-02-2010, 20:20:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da ticaret daha çok iş bankası üzerinden yürüyor gibi. Eğer amacın R10 üzerinde ticaretse iş bankasından açmanı öneririm.
    Genellikle R10'da kullanacağım. Şu anda başka bir şekilde lazım değil bana.

    Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş Bankası iyi, r10'da bayağı kullanan var. Ancak EFT ücreti 2.5 lira olmuş. Ben sana Kuveyt Türk Bankası tavsiye ederim. Tüm işlemleri bedava
    Kuveyt Türk Bankası nedir, ilk defa duydum.
  • 24-02-2010, 20:26:23
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk defamı .s .s tebrikler
  • 24-02-2010, 20:43:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kuveyt türkü ilk defamı duydun
    albarakatürk, abank, citi, tekstilbank bunlarda banka
    heryerde şubeleri reklamları var nası görmedin hayret. Karadenizde gemiler açıklarda sanırım.

    Konuyla ilgili olarak işbankasını öneririm.
  • 24-02-2010, 20:44:35
    #9
    Bende işbankası öneririm. İnternet şubesinden havale ücreti almıyor.