SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'da ticaret daha çok iş bankası üzerinden yürüyor gibi. Eğer amacın R10 üzerinde ticaretse iş bankasından açmanı öneririm.
Genellikle R10'da kullanacağım. Şu anda başka bir şekilde lazım değil bana.

Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş Bankası iyi, r10'da bayağı kullanan var. Ancak EFT ücreti 2.5 lira olmuş. Ben sana Kuveyt Türk Bankası tavsiye ederim. Tüm işlemleri bedava
Kuveyt Türk Bankası nedir, ilk defa duydum.