Konu
Banka hesabı açtırmak istiyorum, önerileriniz ?
24-02-2010, 20:17:01
#5
Pasaj
İş Bankası iyi, r10'da bayağı kullanan var. Ancak EFT ücreti 2.5 lira olmuş. Ben sana Kuveyt Türk Bankası tavsiye ederim. Tüm işlemleri bedava