Ben yapı kredi kullanıyorum.
Bankamatik kartın 2 gün içerisinde adresine geliyo.
Banka hesabı açtırmak istiyorum, önerileriniz ?
14
●1.040
- 24-02-2010, 21:27:03Üyeliği durdurulduAlbarakatürk vs. duydum da Kuveyt Türk'ü hiç duymadım.trktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2010, 22:28:442.5 TL Eft ücreti kesiyor.Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş bankası tavsiye ederim bende, bankamatik kartınız 1 hafta 10 gün içinde adresinize geliyor. Hesab açmak için ikametgah kağıdı gerekiyor yada senin adına ait elektirik,su, telefon faturası felan. - 24-03-2010, 21:44:02arkadaşın sorduğu soruya benzer bi soruda bensormak istiyom bankalar yıllık işlem ücreti alıyomu alıyosa ne kadar yada almayan banka varmı ?? confusedYandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
