• 14-02-2010, 12:20:47
    #37
    Sevilenler Vefasızsa Aşığın Ne Günahı Var, 14Şubat'ı Biz Mi İcat Ettik, Önemli Değil Elizabeth'e Selamlar ...
  • 14-02-2010, 13:01:04
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Elizabet esprisini yapanlara koptum harbiden he
  • 14-02-2010, 14:27:17
    #39
    mnt
    Üyeliği durduruldu
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elizabet esprisini yapanlara koptum harbiden he
    aynen
  • 14-02-2010, 14:36:36
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ne günmüş be hangi siteye girsem sevgililer günüyle ilgi konu var. Facebooka gir sevgiline ne aldın yok sevgilim diyorum inadına okadar kız soruyo... şeker bayramında bukadar kutlayan yoktur. Milletin işi gücü yok böle şeylerle uğraşıyolar. İşimiz gücümüz var bide sevgiliylemi uğraşalım...29 Ekimde görüşürüz hepsiyle
  • 14-02-2010, 15:41:34
    #41
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ühüüüü üühhüüü
    üüühhhhhhhhhhhhhüüüüü ye katılıyorum . ilk kez yol verdiler: ühühüüüü
  • 14-02-2010, 17:07:38
    #42
    20 Yıldır Tek başıma geçiyorum hep Elizabeth'e selam olsun :]
  • 14-02-2010, 17:27:00
    #43
    ben yürek acısımıyım
    gönlüne sığmazmıyım sevgim bunu hak etmiyor

    http://www.rugzo.com/ozcan-kizil-kuc...m-dinle-video/
  • 14-02-2010, 17:31:31
    #44
    Üyeliği durduruldu
    GirindirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 Yıldır Tek başıma geçiyorum hep Elizabeth'e selam olsun :]

    al bendende okadar
  • 14-02-2010, 18:37:35
    #45
    Kalkın PC nin başından. Şöyle bir etrafınıza bakın. Gezin tozun.. Bir dahaki 14 şubata yalnız girmeyin derim. Hep çalış çalış nereye kadar ya, kefenin cebi yok arkadaşlar Nefes alın biraz.